Tuesday, November 25, 2014

Festival Light And Motion Putrajaya (LAMPU) 2014



Masih anda ingat lagi dengan Festival Light And Motion di Putrajaya pada edisi 2013? Memang sangat ohsem. Atas kejayaan itu, pihak penganjur sekali lagi akan membawakan festival tersebut untuk edisi 2014 yang akan berlangsung pada 12 hingga 14 Disember 2014.

Lokasi kali ini ialah di Presint 3, Putrajaya. Juga dikenali sebagai LAMPU (Light And Motion Putrajaya), acara mega ini merupakan anjuran Perbadanan Putrajaya yang merupakan ahli 'Light Urban Community International (LUCI), sebuah badan persatuan antarabangsa yang menyokong inisiatif, evolusi idealistik dan transformasi industri pencahayaan di bandar-bandar seluruh dunia. Bunyinya menarik dan menyakinkan. Betul tak?

Menurut penganjur lagi, festival ini adalah sejajar dengan Pelan Induk Pencahayaan Putrajaya yang secara umumnya mempamerkan keindahan dan teknik pencahayaan di taman-taman dan bangunan di bandaraya tersebut.

Pasti menakjubkan! Jangan lepaskan peluang untuk datang ke festival ini lebih-lebih lagi sekarang merupakan musim cuti sekolah.

Bagi warga Hulu Langat, jom kita ke sana, cuma 25km dari Batu 9, Cheras.

Lokasi Festival Light And Motion Putrajaya 2014

Jadual acara festival belum lagi dikeluarkan oleh penganjur, jadi sebelum itu, bolehlah kita layan video promosi festival ini yang dikongsikan oleh Perbadanan Putrajaya. Enjoy



kredit: Facebook Rasmi Perbadanan Putrajaya

0 comments:

Post a Comment

Lazada Malaysia

Ikuti Kami Di

TwitterFacebookGoogle PlusRSS Feed