Saturday, November 22, 2014

XIOMI REDMI 1S: Telefon Pintar Mampu Milik. MURAH DI LAZADA!!


Mencari telefon pintar baru untuk dijadikan hadiah ataupun untuk digunakan sendiri. Dengan begitu banyak jenis telefon bimbit di pasaran, sudah tentu menjadi satu kesukaran untuk memilih yang terbaik.

Kenapa saya memilih telefon pintar ini? Pertamanya ialah Redmi 1S dikuasakan dengan cip Pemprosesan Qualcomm MSM8228 Snapdragon yang mempunyai empat teras 1.6Ghz yang pantas. Selain itu, cip ini juga dilengkapi dengan Adreno 305 GPU yang membolehkan anda bermain permainan dengan grafik yang agak baik.

Xiomi Redmi 1S mengunakan launcher MIUI
Selain itu, Xiomi Redmi 1S juga dilengkapi dengan kamera belakang 8MP, dan kamera depan 1.6MP. Ruang penyimpanan storan terbina ialah 8GB dengan Memori ingatan (RAM) sebanyak 1GB. Kamera ini juga menyokong rakaman dalam 1080p HD penuh.

Yang paling menarik tentang telefon pintar ini ialah ia mempunyai paparan 720 x 1280 pixels dengan skrin 4.7 inci. Ia memberikan kepadatan sebanyak 312PPI, satu bacaan yang cemerlang yang akan ditafsirkan kepada paparan skrin yang tajam dan cantik.

Seperti kebanyakkan telefon pintar dari China seperti Lenovo dan Huawei, Xiomi Redmi 1S mempunyai sokongan terhadap dua sim yang boleh diaktifkan kedua-duanya.

Jadi, berapa harganya? Cuma RM419..ya, harganya sangat menarik. Tunggu apa lagi..

    Lazada Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Lazada Malaysia

Ikuti Kami Di

TwitterFacebookGoogle PlusRSS Feed